Nooit koop ik een taart bij de Hema in het Hart van Zuid in Apeldoorn. Nu een keer wel.
'Slagroomtaart €8,00' staat er op het prijskaartje dat hangt voor twee taarten achter elkaar. De voorste heeft rood fruit in het midden... Lees meer
Afgelopen week kreeg ik een bon om met 20% kinderkleding te shoppen. Er stond een geldigheidsdatum op. Ik heb niet gekeken vanaf wanneer deze geldig was maar alleen tot wanneer.
Ik naar de winkel, kleertjes gehaald en nog wat andere spulletjes.... Lees meer
Het rubber van de handvaten laat los van de florence pannen van hema. Ben al 3x terug geweest om de pannen om te ruilen. Al een paar keer mijn vingers gebrand. Nu eis ik mijn geld terug!!! Lees meer
Dit weekend vierde wij onze zoon zijn verjaardag met de normaal altijd lekkere appel kruimel taart dit keer zat er een stokje van een appel in.
Hema is voor ons altijd een top bedrijf en we komen er erg graag. Dit... Lees meer
Beste mensen van de HEMA website,
Ik dien bij deze een officiële klacht in en stuur een bericht naar klacht.nl.
Ik heb op 23 juni een fles wijn met etiket besteld, met daarop een mooi gedichtje, ivm een begrafenis. Zoals u begrijpt... Lees meer
Hallo,
Voor de tweede keer heb ik vandaag veel tijd en moeite gestoken in het maken van een album. Mijn eerste album ligt al in een ZIP bestand sinds woensdag bij jullie support afdeling. Ik heb helaas niks voor het weekend... Lees meer
Ik koop twee tafelkleden en er is maar één vak met witte tafelkleden met een prijs ervoor van €15,=. Daar pak ik dus twee witte tafelkleden uit en dan kom je bij de kassa en wordt er €50,= gevraagd voor... Lees meer
Wij komen veel bij de Hema en wel door heel Nederland. Maar wat verbaasd ons dat er kartonnen bekers gebruikt worden in het restaurant Middelburg, dat zijn we niet gewent, dat zijn we nog niet tegen gekomen.
Zowel voor de koffie... Lees meer
Hallo Hema,
Elke middag ga ik naar het Hema filliaal in Helmond. Ik bestel altijd hetzelfde! Bagueatte american filet met ijsbergsla. Ze had dit niet op voorraad vertelde ze mij als eerste, en toen vertelde ze ja we hebben het wel... Lees meer
Als afscheidscadeau voor de juf een fotoklok besteld. Eerste levering seconden wijzer liep vast op minuten wijzer een wijzer uren viel steeds naar de 6. 2e levering 1 week later. Seconden wijzer nog krommer als de eerste levering... Lees meer