vandaag mijn wekelijkse bezoek aan de Hema, blijkt het vieruurtje van 1€ NU 2€ te kosten. Oké, het stukje gebak is wat groter en voor cappucinno wordt geen toeslag berekend. Nu vind ik het helemaal niet nodig dat dat... Lees meer
Ben ik vanmorgen bij de hema allexandrium om een broodje rookworst te halen, is die mevrouw bezig met verse pistoletjes smeren dus ik sta netjes te wachten tot ze door heeft dat ik er sta.. Komt opgegeven moment ook een... Lees meer
Mijn zoon wilde graag een Itunes kaart kopen. Hij wilde er eentje kopen van 15 euro omdat voor hem 25 euro erg veel geld is. Maar er stond op de toonbank een reclame bord met 20% extra bij Itunes kaart... Lees meer
Ik heb enige tijd geleden van mijn zus de cadeaukaart Lekker Weg gekregen. Die is in de la beland ook omdat ik dacht dat deze kaart net als een vvv bon onbeperkte geldigheid heeft. Nu blijkt de bon verlopen te... Lees meer
beste hema
afgelopen week kwam ik de taart van mijn dochtertje ophalen dit betreft een fototaart bij afhalen stond de foto er voor de helft op hier werd ik natuurlijk niet vrolijk van hij was voor mijn dochtertje die 10... Lees meer
Enige maanden geleden heb ik een aantal HI8 videocassettes bij de Hema fotoservice laten digitaliseren voor de prijs van 137 euro. Dit is verschrikkelijk slecht gedaan, ergo prijs-kwaliteit laten gigantisch veel te wensen over. 1 DVD bevat slechts geluid, 1... Lees meer
Ik koop al ruime tijd hondenbrokken bij de hema. Eindelijk voer waar mijn hond geen last heeft van allergie en veel spugen. Omdat mijn hond niet zo groot is koop ik niet zovaak voer. Maar tot mijn verbazing is... Lees meer
Elke week ga ik op dinsdag na het sporten samen met een vriendin gezellig iets eten/drinken bij de HEMA te veghel. We maken dan gebruik van de actie het 4-uurtje, afgelopen dinsdag was deze met 100% in prijs verhoogd. Niet... Lees meer
Beste,
Op zondag 19 juni ging ik samen met mijn vriendin en mijn twee tompouce luchtbedden richting Spanje. Een vakantie waar wij ons erg op verheugde. Deze dag aangekomen, bliezen wij gelijk de luchtbedden op. Maar tot onze verbazing liepen ze... Lees meer
Ik ging regelmatig ontbijten met een kennis een tijdje geleden was het ei zo koud dat m.n vullingen haast uit m.n mond sprongen en dat gebeurde nog een keer het was duidelijk het is ingevroren ei mocht niet... Lees meer