Klacht: helpddesk helpt niet

op 02 december 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik had 3 november een evoucher van 20 euro gekocht via de webshop.
Deze heb ik ontvangen en afgedrukt, tot zo ver alles goed.
De e-voucher kreeg ik niet geactiveerd mbv de activerings link die ik ge-emailed kreeg.
Ik heb nu al 5 keer gebeld en iedere keer beloofde ze mij dat ik binnen een week antwoord zou krijgen via email of telefoon. Tot op heden heb ik niks ontvangen, geen email geen telefoon.
Iedere keer dat ik het nummer 0800-0366 bel, krijg ik iemand aan de lijn die letterlijk niets anders mag/kan doen dan mijn probleem doorzetten en mij af te wimpelen. Als ik doorvraag om iemand anders te spreken krijg te horen dat dat niet kan/mag. Als consument loop je dan tegen een hele harde muur op en kan je niks meer doen dan braaf wachten totdat de periode waarin ze op je probleem terug zouden komen is afgelopen.
En dan maar weer bellen.
Zoals ik al zei, ik heb al5 keer gebeld en nog steeds geen vorderingen.

Als de E-voucher gewoon in te wisselen is. Of doordat hij gewoon geactiveerd kan worden of door een nieuwe e-voucher code van minimaal dezelfde waarde die wel goed werkt

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NielsMeys