Klacht: hele slechte klantenservice

op 22 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

ik heb een mobile telefoon besteld bij media markt, na bijna 3 weken geen bericht, heb ik klantenservice gebelt, na 20 min in de wacht te hebben gestaan en 3 keer doorverbonden te zijn krijg ik iemand aan de telefoon die ook niet wist wat er aan de hand was, toen gingen ze er maar iemand bij halen die er meer verstand van heeft, alleen wordt er gewoon opgehangen, na verschillende email berichten naar de klantenservice krijg ik eindelijk bericht dat de bestelling niet kan worden voldaan en om de reden te weten moet ik weer naar de klantenservice bellen

wanneer er mensen bij de klantenservice werken die ook daadwerkelijk weten wat ze moeten doen en hoe ze je moeten helpen in plaats vandat ze je elke keer maar door sturen naar iemand anders om dan maar gewoon op te hangen,

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door huibrecht62