Klacht: heeel veeel

op 02 juli 2019 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Na telefonisch contact in januari niets meer gehoord alleen eind mei bericht van mijn toen leverancier Nuon beticht gehad dat het stopten ivm overstap!
Ik wist niet meer wie onze nieuwe levendiger was, naenkele telefoontjes blikt dat Eneco te zijn!
Nooit iets van gehoord en later blijkt na vele lange telefoontjes dat door het inmiddels niet meer bestaande “bemiddelings” dienst dat die mijn emailadres verkeerd hebben gespeld!
Dus ik wist niets, geen voorwaarden, geen maan bedrag enz!
Dut bedrijf is ook niet te bereiken alleen als je heel veel geduld hebt, max 49 min wachttijd of 32 wachtenden voor u !
Ik krijg nu een bijna aanmaning om binnen 5 dagen te betalen terwijl in het contract staat dat het automatisch wordt afgeschreven!
Toch maar betaald, €239, hier schrik ik ook van,
Zo’n hoog bedrag!!!! Totaal onbekendvoor mij
Beloftes om terug te bellen komen ze ook niet na, geen enkelebelofte trouwens
Ik ben hierna vanaf eind mei mee bezig, ik word erg boos omdat het niets oplost
Eneco mag van mij de pot op

Als ik weg ben met excuses, wat ze niet kennen denk ik
Allemaal vage en loze beloftes

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 02 juli 2019 om 13:46 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw bericht. Graag nemen wij uw klacht in behandeling om tot een gewenste oplossing te komen. Dit door deze klacht door te sturen naar Eneco Groot Zakelijk.

Dit platform wordt door Eneco enkel ingezet voor haar particuliere klanten. Er zal binnen 3-5 werkdagen contact met u worden opgenomen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Henri en gonny