Klacht: Heb simkaart gekregen die ik nooit besteld heb

Heb op 6 maart contact gehad met Vodafone om mt 3 nummers over te komen van een andere provider(met nummerbehoud). Alles via de telefoon geregeld. Komt er na een aantal dagen een koerier met 2 enveloppen. 1 envelop open gemaakt en hierin zit een simkaart die niet van ons is en ook niet besteld. Gelijk mee terug gegeven aan de koerier zonder iets te ondertekenen. Nu zie ik in de Vodafone app dat wij dat nummer in gebruik hebben maar wij hebben dat niet in ons bezit. Hier al diverse malen over gebeld en het wordt doorgezet naar de juridische afdeling volgens Vodafone. Zijn nu inmiddels meer dan 2 maanden verder en diverse telefoontjes en chats maar er is nog steeds niks aan gedaan.Ze geven wel aan dat ze zien dat dat nummer niet gebruikt wordt. Krijg nu een factuur met abonnementskosten van dit nummer. Weer een keer gebeld maar ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen. Het ligt bij de juridische afdeling. Zucht.

Als wordt toegekend dat wij dit nummer niet in ons bezit is en er geen abonnementskosten hierover worden berekend. Als ze toegeven dat ze een fout hebben gemaakt en dat alles rechtgezet wordt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Voegersbedrijf M. Schoenmakers BV Schoenmakers