Klacht: Proefpakket besteld bij Health -C-P, ongevraagd nieuw pakket gestuurd en geld van rekening: 314 euro.

Veve op 13 februari 2014 over Health-C-P in de categorie Computerwinkels

Ik bestelde een proefpakket bij Health-C-P: Trimatol en Life Detox. Ik wist dat dit 3 en 4 euro kostte en gaf mijn mastercard gegevens door. Ongevraagd werd me een 10-tal dagen later een tweede pakket opgestuurd. Er ging onmiddellijk 314 euro van mijn rekening. Ik heb het tweede pakket teruggestuurd. Ik kreeg de melding dat ik ook het eerste pakket moest terugsturen. Deed dit en krijg melding dat het een dag te laat is. Pure fraude!! Stuurde steeds ook bewijzen van aangetekende zending. Op 12 februari kreeg ik 2de pakket, ik stuur het op 13 februari terug en men zegt dat dit te laat is?!?

Als ik m'n geld terugkrijg voor de 2de levering. 156 en 158 euro. Aangetelende zending kostte me ook 20,45 euro voor eerste zending en 13 euro voor de tweede zending.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Health-C-P

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Health-C-P nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ik hoop echt dat ik mijn geld terugkrijg. Ik heb aan het bedrijf zeker een 10-tal mails gestuurd waarin duidelijk staat dat ik hun producten niet wens te ontvangen. Er werd misbruik gemaakt van mijn kaart om buiten mijn wil om zo'n hoge bedragen af te halen! Als ik dan alles terugstuur is er toch geen enkele geldige reden om het geld niet terug te storten!

Alle klachten die gemeld zijn door