Klacht: Geen geld terug na retourneren verkeerd geleverde artikelen

op 23 november 2016 over Happy Tuin in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de site happytuin.nl (hetzelfde als goedkopewietzaden,com) zag ik precies de schakelklok die ik nodig had. Hoewel ik niets met wietzaden van doen heb, heb ik de klokken tocht daar besteld en betaald.
Bij levering bleken dit andere klokken te zijn dan op de site. Na overleg kon ik ze terugsturen, maar ik kreeg geen geld terug. Na een e-mail van mij kreeg ik bericht terug dat het teruggeboekt zou worden als ik het rekeningnummer doorgaf. Dat hen ik op 1 november jl. gedaan, maar tot op heden geen reactie of geld terug. En dat terwijl ik zelf uit coulance de retourkosten voor mijn rekening genomen heb.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terugkrijg.

Reactie van de melder van de klacht Joost S.

2 jaren geleden - Het heeft even geduurd: Na 7 weken, 7 e-mails en een klacht op deze site heb ik vandaag, 5 december, mijn geld terug!

Alle klachten die gemeld zijn door Joost S.