Klacht: halve aflevering bestelde producten

op 08 juli 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik heb 4-7-2016 voor de nog geen jaar oude ANWB rollator van mijn schoonmoeder 2 nieuwe remgrepen besteld daar de rem niet meer is vast te zetten om bijvoorbeeld de rollator als stoel te gebruiken. Na telefonisch overleg werd door de ANWB aangegeven dat dit vaker gebeurt bij de nieuwere generatie rollators en dat er dan iets is afgebroken in de remgreep wat dus is te verhelpen door nieuwe te plaatsen. Ik dacht nog even aan garantie echter aan slijtage onderhevige onderdelen zoals de remgrepen vallen daar niet onder. Ik ben daar dus maar geen energie in gaan stoppen en en heb voor 26 euro 2 nieuwe besteld. Op 7 juli is de bestelling binnengekomen deze bestond echter helaas uit slechts 1 remgreep wat ook op de pakbrief stond, op de orderbevestiging stonden er 2 die ik ook heb betaald. Ik ben gaan bellen en kreeg na 43 minuten iemand aan de telefoon die mij wist te melden dat er een nieuw systeem was waardoor er vaker iets fout ging. De remgrepen zijn niet meer op voorraad dus ik kreeg voor 1 exemplaar mijn geld terug. Ik heb gemeld dat ik aan 1 schoen ook niets heb dus dat ik echt een tweede nodig heb. Mij werd vervolgens het advies gegeven nog maar eens proberen te bestellen, wellicht dat het dan wel zou lukken. (dan moet ik uiteraard ook weer verzendkosten betalen). De medewerkster wist het ook verder niet dus goede morgen. Hierkomt bij dat ik geen verschil zie tussen de oude en de nieuwe remgreep dus of er nu iets is afgebroken vraag ik me af. Ik heb nu een klacht ingediend bij de ANWB echter de doorlooptijd is 10 werkdagen en ik zit nu met een gevaarlijke rollator die ik wil repareren. Hoe nu verder? Ik ben reeds meer dan 30 jaar lid maar dit is wel heel erg slecht en heb dit nog nooit meegemaakt, wat een minkukels.

een gerepareerde rollator waarbij ik graag met dat ding ergens naartoe wilt gaan of onderdelen ophalen. Ik moet nu eigenlijk een nieuwe gaan kopen om te voorkomen dat mijn 92 jaar oude schoonmoeder niet gaat vallen omdat ze regelmatig gaat zitten op dit apparaat waarbij hij nu wegrolt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ruud@1961
x