Klacht: Tot 2 x toe kapotte airco en afspraken niet nakomen.

op 01 mei 2018 over H.W. Koeltechniek in de categorie Gereedschap & Machines

Augustus 2017 een split unit besteld en deze zelf gemonteerd. Achteraf bleek dat ik de aansluitingen niet vast genoeg had aangedraait en dat er gas was ontsnapt. Contact verliep moeizaam, uiteindelijk zou er iemand na 2 weken komen vanwege de drukte. Ik had hier alle begrip voor omdat het hartje zomer was.

Afgesproken tussen 12 u en 14 u. Om 15u nog steeds niemand gezien. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar geen gehoor. Uiteindelijk toch gaan werken om half 4, 7 gemiste oproepen dat ze aan de deur stonden. Ik kon niet zomaar weg dus een nieuwe afspraak gemaakt. Weer 2 weken later. De beste man heeft de airco opnieuw gevuld en op de buitenunit de verbindingen aangedraaid.

Ik heb toen gevraagd of de binnunit ook nagekeken moest worden. Kreeg als antwoord : eigenlijk wel maar ik wil uw purschuim niet los snijden en er zit 3 maanden garantie op het afvullen. Daar ben ik uiteindelijk met akkoord gegaan maar u voelt de bui al hangen. In Jan. 2018 wil ik de airco op verwarmen zetten. Weer de melding L3 dat het gas op was.

Contact opgenomen via whatsapp, uitgelegd wat het probleem was en ik zou dezelfde week terug gebeld worden. Geen reactie. 2 weken later gemaild en kreeg weliswaar dezelfde dag een reactie en een afspraak gemaak voor vandaag (01-05-2018) om 14 u. Het is nu 19.30 uur, vanmiddag verschillende keren gebeld en gemaild maar kreeg geen respons!

Ik heb met de airco en het bedrijf meer ellende dan plezier gehad!

HW koeltechniek bestaat ondertussen niet meer maar is overgegaan in Cooper and Hunter in kampen!!

Van mij mogen ze de airco op komen halen en mijn geld terug! Ik heb in net geen jaar tijd de airco maximaal 3 x kunnen gebruiken waar hij voor bedoelt is!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar H.W. Koeltechniek over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door WDond