Klacht: Airco incompleet en verschillende slangen geleverd

op 24 juli 2017 over H.W. Koeltechniek in de categorie Gereedschap & Machines

Hebben een airco besteld met copere lijdingen besteld maar airco was niet compleet missen de aansluiting voor de binnen unit en se copere lijdingen kloppen niet besteld op 11 juli 2017 binnen gehad op 12 jullie en vanaf 12 jullie telefonich contackt gehad. Zouden de steker voor de unit opsturen naar paar dagen nog niks binnen na weer paar keer meneer gesproken te hebben zou hij zelf komen op vrijdag 21 jullie.in de middag maar niet geweest na weer paar keer probeert te bellen en tegen half 9 savonds nog maar weer geprobeerd te bellen vertelde meneer zijn druk maar doe me best zaterdags maar weer bellen22 julie 2017 zal hij een persoon sturen om alsnog de spullen af te leveren maar tot op vandaag 17 juli weer gebeld zal het uitzieken en terug bellen .maar weer niks ga nu jullie inlichten en de belbus van kassa mensen bestel niks via hw koeltechniek in kampen

Nou meneer laat ons in de kou staan komt zijn afspraak niet na baal gewoon dat je iets besteld en het incompleet is en nu maar afwachten of hij het doet daar ben ik nu dus bang voor zitten onder bewind hebben niet zo veel geld dus dit is wel onze vakantiegeld dus hoop dat er wat aan gedaan word heb er geen vertrouwen inals je dit zo leest

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar H.W. Koeltechniek over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Romeo1998