Klacht: Geen levering

op 11 juli 2017 over H.W. Koeltechniek in de categorie Gereedschap & Machines

Korte versie: Vorige week vrijdag zou HW Koeltechniek een airco leveren en plaatsen. Hiervoor speciaal vrij genomen. We zouden de eerste zijn tussen 9 en 10 uur. Om 10.30 geen monteur en HW koeltechniek constant telefonisch in gesprek. Om 10.45 eindelijk iemand aan de lijn die het voor me gaat uitzoeken en me terug zou bellen. Om 11.15 wederom niks vernomen. Ik weer bellen en dezelfde medewerker geeft aan de monteur niet te pakken te krijgen en mij op de hoogte te houden. Om 15.15 ik weer bellen. Dezelfde medewerker geeft aan dat de betreffende monteur in gesprek is bij de directie en dat ik niet de enige klant ben waarbij dit speelt. Hij gaat me wederom terug bellen. ‘s-Avonds heb ik Claudia (met wie ik de afspraak van plaatsing heb gemaakt en volgens mij samen met haar man de eigenaresse is) een bericht gestuurd via de app. Hierin gemeld dat ik niet te spreken ben over de gang van zaken en de non-communicatie vanuit HW koeltechniek. Tevens gevraagd naar de oorzaak hiervan en een gepaste oplossing. Het bericht is gelezen, maar tot op heden (vandaag is het dinsdag) niks vernomen over oorzaak of oplossing.

In eerste instantie was ik nog op zoek naar een oorzaak en een gepaste oplossing. Na het lezen van de berichtgeving op deze website, laat ik dit bedrijf niet aan mijn dak zitten om een airco te plaatsen. Nu hoop ik maar dat mensen die overwegen hier iets te kopen, dit lezen, en er nog eens goed over na denken of je wel zaken moet doen met dit bedrijf. Het heeft mij een hoop vrij tijd, een hoop frustratie en geen airco opgeleverd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar H.W. Koeltechniek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H.W. Koeltechniek in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht bvierhout

1 maand geleden - Inmiddels is het ruim 1,5 maand later dan het moment dat ik bovenstaande klacht heb geplaatst. H.W. Koeltechniek heeft binnen 2 dagen de klacht in behandeling genomen (volgens klacht.nl), maar ze zijn vergeten dat er dan ook iets ondernomen moet worden. Ze hebben met mij hier nooit over gecommuniceerd. Tijdens mijn vakantie ben ik wel gebeld door een monteur, een ZZP'er die werk doet voor H.W. Koeltechniek. Deze man was in de veronderstelling dat er bij mij een reparatie aan mijn airco moest plaatsvinden. Na mijn verhaal heeft hij zich gedistantieerd van de handelingswijze van H.W. Koeltechniek. Hij baalde dat zijn naam als ZZP'er verbonden is aan een bedrijf wat zo met zijn klanten om gaat. Ik raad iedereen af om geen zaken te doen met H.W. Koeltechniek. Qua specificaties bieden ze een mooi product aan, maar dan moet het wel geleverd worden. Er valt met dit bedrijf niet te communiceren.

Alle klachten die gemeld zijn door bvierhout