Klacht: Geen levering

op 11 juli 2017 over H.W. Koeltechniek in de categorie Gereedschap & Machines

Korte versie: Vorige week vrijdag zou HW Koeltechniek een airco leveren en plaatsen. Hiervoor speciaal vrij genomen. We zouden de eerste zijn tussen 9 en 10 uur. Om 10.30 geen monteur en HW koeltechniek constant telefonisch in gesprek. Om 10.45 eindelijk iemand aan de lijn die het voor me gaat uitzoeken en me terug zou bellen. Om 11.15 wederom niks vernomen. Ik weer bellen en dezelfde medewerker geeft aan de monteur niet te pakken te krijgen en mij op de hoogte te houden. Om 15.15 ik weer bellen. Dezelfde medewerker geeft aan dat de betreffende monteur in gesprek is bij de directie en dat ik niet de enige klant ben waarbij dit speelt. Hij gaat me wederom terug bellen. ‘s-Avonds heb ik Claudia (met wie ik de afspraak van plaatsing heb gemaakt en volgens mij samen met haar man de eigenaresse is) een bericht gestuurd via de app. Hierin gemeld dat ik niet te spreken ben over de gang van zaken en de non-communicatie vanuit HW koeltechniek. Tevens gevraagd naar de oorzaak hiervan en een gepaste oplossing. Het bericht is gelezen, maar tot op heden (vandaag is het dinsdag) niks vernomen over oorzaak of oplossing.

In eerste instantie was ik nog op zoek naar een oorzaak en een gepaste oplossing. Na het lezen van de berichtgeving op deze website, laat ik dit bedrijf niet aan mijn dak zitten om een airco te plaatsen. Nu hoop ik maar dat mensen die overwegen hier iets te kopen, dit lezen, en er nog eens goed over na denken of je wel zaken moet doen met dit bedrijf. Het heeft mij een hoop vrij tijd, een hoop frustratie en geen airco opgeleverd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar H.W. Koeltechniek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door H.W. Koeltechniek in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bvierhout