Ik had een afspraak dat ik gratis kon overstappen men kwam met Twee monteurs had zelf ook informatie ingewonnen dat men alleen de modem moest plaatsen en met een versterker was het geregeld nee dat kon niet men mocht maar... Lees meer
De monteur zou op 1-7-2022 tussen 13:00-17:00 langskomen om glasvezel te installeren. Om 16:00 bel ik om te vragen of ik wel juiste datum had, nee hoor dat was helemaal prima de monteur is onderweg.
Om 16:30 word ik gebeld... Lees meer
Monteur heeft op het laatste moment afgezegd en twee keer de afspraak verzet wat tot resultaat heeft dat we thuis nu zonder internet en tv zitten maar er wel voor getekent is dat alles voor 11 julli is aangesloten en... Lees meer
Heb inmiddels al 2 keer gebeld sinds vorige week vrijdag. Met de vraag kan er een monteur zo snel mogelijk komen want ik ga niet akkoord wat ik vorige week vrijdag krijg een advies voor 7 juli. Dat kan gewoon... Lees meer
ER WAS EEN AFSPRAAK GEPLAND VOOR VRIJDAG TUSSEN 1UUR EN 4 UUR VOOR EEN NIEUW BOX EN MODEM .DE MONTUUR GAAT MIJ BELLEN OM 3 UUR EN VERTELDE MIJ DAT DIE AFSPRAAK GAAT NIET MEER DOOR OM ... Lees meer
Mijn aanvraag voor het verplaatsen van het Ziggo AOP was door Ziggo doorgestuurd naar Guidion. Vervolgens bel je met Guidion en zeggen zij geen aanvraag te hebben ontvangen. Je wordt gevraagd om op hun website hoofdaansluiting.nl een nieuwe aanvraag in... Lees meer
Krijg 5 voor elk een berichtje binnen Kwartier is de monteur er en zit nog te wachten hoe ken dit ik hou namelijk van afspraken Lees meer
Van Ziggo overgestapt naar T-mobile, althans.. dat was de bedoeling.
Ik heb al 3x deze week een afspraak die geannuleerd is, hier heb ik werkmeetings voor moeten verschuiven en overige belangrijke afspraken. Het gevolg is nu dat ik zonder internet kom... Lees meer
Klant van TM heeft 3x dezelfde monteur langsgekregen en na 3 keer terugkomen heeft de klant nog steeds geen goed internet. het internet heeft wel even gewerkt maar heel instabiel. monteur vond het allemaal wel goed en trok makkelijk zijn... Lees meer
Ik ben al ruim 2 maanden bezig om een afspraak voor elkaar te krijgen bij Guidion om de installatie van het glasvezelabonnement in huis voor elkaar te krijgen. Guidion werkt via een online plansysteem waarin je kan aangeven op welke... Lees meer