22 Okt. 2022 Zou een monteur komen om mijn t-mobile thuis te installeren. Uren na de verstreken tijd een berichtje dat monteur ziek was. Had intussen T-mobile via Messenger laten weten dat ik hier niet blij mee was. Er gaat... Lees meer
Een tijdje terug een afspraak gepland met Guidion nadat ik besloten heb om een T-Mobile glasvezel abonnement aan te gaan. Deze afspraak kon alleen op 6 dec. of eind dec. We zijn een dag eerder teruggekomen van vakantie in buitenland,... Lees meer
Monteur in burgerkleding kon zich niet identificeren dat hij voor Guidion werkt. Lees meer
In Maart jl. afspraak gemaakt voor 1 December voor installatie Caiway/Delta Fiber in huis. S morgens een sms dat “monteur is uitgevallen en er gezocht wordt naar op kortst mogelijke termijn oplossing.” Nooit meer iets vernomen.
Bij Caiway//Delta Fiber hetzelfde... Lees meer
Zes maal een afspraak, zes maal afgezegd wegens ziekte van de monteur, als dit hun service is begrijp ik niet dat de telecommaatschappijen nog met hen willen werken. Lees meer
Telefonisch gebeld voor afspraak instalatie zouden een mail sturen tot op heden nog niet gebeurd terwijl mijn ziggo stopt op 27 november 2022.betekend dat ik vanaf die datum geen tv en internet heb.
Met vriendelijke groet m.bloemberg Lees meer
Op 8 november zou er een Monteur komen om modem en glasvezel aan te sluiten. Per sms bericht gekregen dat de monteur niet kwam.
Tot op heden nog geen monteur geweest. Telefonisch slecht te bereiken 30 tot 45 minuten in de... Lees meer
De installatie is per sms gecancelled met als reden dat de monteur onverwachts is uitgevallen.
Door deze gang van zaken heb ik een halve dag voor niets thuis gezeten, de oude installatie onnodig verwijderd.
Logistiek is zwaar onvoldoende en telefonisch is de... Lees meer
Monteur zou langskomen op 8 november tussen 14.00 en 16.00 uur.
Zonder bericht is ie weggebleven. Tot op de dag van vandaag ! Lees meer
Drie weken voor aanvang keurig een afspraak gemaakt bij Guidion voor het installeren van tv en internet bij YouphoneTV.
Op de dag van aansluiten (op m’n speciaal vrijgekomen dag) kreeg ik een sms: Beste klant, onze monteur is onverwachts uitgevallen. Wij... Lees meer