Klacht: Ondeugdelijk product gekocht, Groupon handelt niet klantgericht.

op 12 januari 2018 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb meer dan twee jaar geleden een iMac PC gekocht via Groupon. Echter betrof dit een lichting Macs waarvoor Apple ooit een terugroepactie initieerde ivm een productiefout. Dit product mocht dus nooit verkocht worden.

Nu blijkt dat ik een ondeugdelijk product hebt gekocht: een pc die vroeg of laat überhaupt zou gaan crashen. Na telefonisch een discussie gehad te hebben met Groupon aangaande het consumentenrecht bij aankoop van een ondeugdelijk product, waardoor ik recht heb op ”garantieservice” óók na twee jaar, is telefonisch een aantal oplossingen aangeboden (zie bijlage). Echter moest ik hier helaas wel voor aanhouden om te ”winnen” en de servicemedewerker onderwijzen, het was fijn geweest als een bedrijf als Groupon dit zelf doet en niet louter handelt in haar eigen belang door mij af te wimpelen met onwaarheden aangaande de garantieperiode; in NL mogen wij namelijk wettelijk verwachten dat elektronica langer meegaan dan twee jaar.

Goed, Groupon zou mij binnen 10 werkdagen contacteren om de zaak netjes op te lossen. Hun reply liet echter langer op zich wachten en bij overmaat van ramp reageerden ze met dat ik geen service hoeft te verwachten, omdat de aankoop twee en een halfjaar geleden is gedaan.

Het feit dat een bedrijf zo handelt en mij alsnog probeert af te wimpelen laat mij geen keus hier melding van te maken.

Ik wil geen klant meer zijn van dit bedrijf, ipv naar een van de drie geboden oplossingen te kijken, wil ik mijn geld terug en de mogelijkheid geboden zien mijn content op de harde schijf te migreren naar een externe schijf of anderszins. Want ik wilde gaan voor een reparatie (met behoud van alle emotioneel waardevolle content die staat op het apparaat!!!), maar ik vertrouw de service van dit bedrijf nu niet meer. Dit is beneden alle peil.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Levi Schoone