Klacht: Matras besteld en betaald niets ontvangen

Buurtje73 op 26 februari 2024 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in december een matras besteld ter waarde van 319,- euro
Al meerdere malen via de mail contact gehad met een medewerker an Groupon
Echter krijg ik standaard berichten terug, geen geld terug en geen matras.
Kortom ik heb via hun site een matras gekocht maar krijg niets.
Slechte communicatie en slechte service

Gewenste Oplossing:

Geld retour aangezien ik niets heb ontvangen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Groupon
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Reactie van de melder van de klacht Buurtje73

9 maanden geleden - Als ze mijn klacht niet willen behandelen is dit geen cijfer of goede waardering waard

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Buurtje73