Klacht: Geen geld teug van Groupon en steeds dezelfde mails als antwoord!

Chelly007 op 06 juli 2023 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Beste,

Ik heb een tijd geleden een bon gekocht voor een pedicure incl. massage behandeling bij royal Beauty Lounge in Rotterdam. Mevrouw had helaas nooit tijd of melde per sms net 2 uur voor mijn afspraak af ivm dat er een collega ziek is. Dit ging elke keer op dezelfde wijze, waardoor ik geen gebruik heb gemaakt van mijn behandeling en deze op 30 juni 2023 is verlopen. ik ben nu inmiddels al bijna 3 weken bezig om met groupon tot een oplossing te komen en dat is dat ik mijn geld terug wil. Ik heb hier nooit gebruik van gemaakt en heb ook whatsapp gesprekken dat mevrouw aangeeft dat ik nooit gebruik heb gemaakt, maar dat zij hier niet aan wilt meewerken om dit aan Groupon door te geven. Zodat ze dan lekker het geld in dr zak kan stoppen. Ik lag bij de recensies dat er genoeg klanten zijn die dezelfde problemen met deze dame hebben ervaren, noch doet Groupon hier niets aan en krijg ik steeds dezelfde mail als reactie terug dat ik contact met de eigenaar van de salon moet opnemen. Deze mevrouw heeft mij geblokkeerd, wilt niet meewerken en is een leugenaar! Dit zijn fraudeurs op Groupon die hun zakken vullen met geld van klanten en heir niets voor willen terug doen. Ik ben er helemaal moe van geworden, omdat ik steeds hetzelfde bericht van Groupon terug krijg, terwijl ik gewoon mijn geld terug wil!

Ik wil mijn geld terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chelly007