Mijn Klacht:
Ik ben al jaren een Grouponner.
Laatste jaar gaat het helaas steeds vaker mis.
Je schaft een deal aan, je komt bij de aanbieder en dan blijkt de deal niet te bestaan of er staan fouten in de advertentie waardoor je verplicht wordt om meer bij te moeten betalen.
Als je dan contact opneemt met de klantenservice van Groupon, hoor je eerst een bandje met keuzes. Ongeveer acht keuzes verder, krijg je een ander bandje met daarop de wachttijd. Heb je eindelijk iemand aan de telefoon, wordt je altijd weer in de wacht gezet. Zogenaamd willen ze de zaak dan even bekijken. Terwijl ze daarvoor alle gegevens al met je hebben doorgenomen.
Het scherm staat al voor ze geopend dus is het helemaal niet nodig om je weer in de wacht te zetten.
Daarna krijg je het verzoek om je klacht via internet door te geven.
Dit al drie keer eerder zo gedaan.
Je wordt gewoon voor gek gehouden!
Geld terug kun je op deze manier wel vergeten.
In mijn ogen een zeer dubieus bedrijf die er vooral gericht op is om zoveel mogelijk te verdienen (telefonisch, via bedrijven die tegen faillissement aanzitten enz.)
Ik ben het bellen, schrijven en opnieuw bellen meer dan zat.
Gewenste Oplossing:
Als je je klacht in kunt dienen en niet wordt afgepoeierd.
