Klacht: Bedrijf gesloten

Villamartin9 op 20 mei 2024 over Groupon in de categorie Coupon Sites

2 vouchers gekocht voor restaurant Lelux in Rotterdam. Eerste keer gereserveerd voor 12 mei, bij aankomst was resraurant nog afgeplakt en niet open!! Nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag weer voor gesloten deur gestaan. Telefoon van restaurant wordt niet meer opgenomen. Na eerste bezoek via chat contact opgenomen met Groupon gaven, gaven een casusnummer dat ik moest gebruiken als ze vandaag nog steeds dicht waren. Vandaag via de chat weer contact opgenomen, tijdens het typen werd chat gesloten, kreeg een bericht dat ze een email zouden sturen. Kreeg een Franse email!! Mijn verhaal verteld, bewijs ingesloten, kreeg als antwoord dat emaidres niet meer bestond en dat ik via de chat moest reageren. Gedaan, krijg ik weer een ander casusnummer en een email dat de zaak ondet een ander casusnummer al is gemeld en dat ze hem daarom gaan sluiten!! Geen idee wat ik nu nog kan doen, wil gewoon mijn geld terug.

Geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Groupon
Download hier uw brief

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Reactie van de melder van de klacht Villamartin9

4 weken geleden - Schandalig, zo ga je niet met klanten om. Geld gewoon kwijt!!!

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Villamartin9