Klacht: zogenaamd niet thuis getroffen

op 27 november 2018 over Groupactie in de categorie Deal-Sites

Op 7 nov bestelling geplaatst bij Groupactie, en nóg één op 10 nov. De volgende week kaartje in de bus van Sandd.2me dat ik niet thuis was ten tijde van bezorging 1e bestelling. Dat was echt puur gelogen want op de betreffende dag zat ik ’s ochtend al pietje paraat op de aflevering te wachten en vond eind van de ochtend hun kaartje. En mijn deurbel was niet defect!
Zonder een nieuwe besteldag tijd aan mij te hebben gemaild vond ik kort daarna (1611) opnieuw zelfs 2 kaartjes dat beide bestellingen retour naar zender gingen omdat ik opnieuw niet thuis was.
Aflevering van de 2e door mij geplaatste bestelling werd nooit aangekondigd en heb daarvoor dus ook nooit een kaartje in de bus gehad dat een 1e aflevering was mislukt.
Wat een slordig en leugenachtig bedrijf.
Groupactie gemaild en gebeld maar ze kunnen niets voor me betekenen zolang ze in de drukte de retourzending nog niet zijn tegengekomen.
Geld terug wil ik niet, ik wil de sinterklaascadeautjes.
Groupactie zegt dat ik aan had moeten geven dat bij de buren bezorgd had mogen worden. Hoezo? Ik heb korter dan 2 maanden geleden een pakketje afgehaald bij mijn buren, door Sandd bezorgd, zonder dat ik daarvoor iets had hoeven aangeven op de site.
En over een week is het al Sinterklaas…….

Wanneer ik vóór 5 dec de cadeautjes in huis heb

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupactie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door joan moora