Klacht: geen reactie

op 13 juli 2016 over Groupactie in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag heb ik mijn bestelling binnen gekregen.
Echter het zag er niet uit;
• géén originele verpakking;
• het HDMI kastje vol met vlekken strepen en krasjes

Graag wil ik het pakketje dan ook terugsturen en alsnog de HDMI switch in originele verpakking opgestuurd krijgen.

Wat moet ik doen om dit voor elkaar te krijgen?

Gewenste Oplossing:

Antwoord op mijn vraag

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupactie in behandeling genomen

Bericht van Groupactie

2 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw bericht. Wilt u een e-mail sturen naar klantenservice@groupactie.nl ? Graag help ik u daar verder Groet, Peter

Alle klachten die gemeld zijn door lasstig