Klacht: GROTE SMERIGE DIEVENBENDE

op 21 december 2017 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 22 december 2017 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mark,

Je geeft zelf al de reden van het besluit van ABN AMRO. Bij onbeschoft gedrag en zeker bij dreigementen kan ABN AMRO besluiten een klantrelatie te beëindigen, hier kunnen we niets voor je aan veranderen.

Ik hoop dat je in de toekomst elders op een prettige manier kunt bankieren.

Vriendelijke groeten,
ABN AMRO Wecare

Reactie van de melder van de klacht markhergelink

11 maanden geleden - kom niet met bullshit aan van opgelost excusses waren aanvaard en dan vervolgens ruim een maand wachten totdat je deze aktie vlak voor kerst kon uitvoeren dan zijn jullie echt droeftoeters

Alle klachten die gemeld zijn door markhergelink