Klacht: Gratis telefoon blijkt niet gratis

op 04 februari 2014 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Begin november 2013 werd ik gebeld door iemand die mij een vroegtijdige verlenging aanbood van mijn Hi- abonnement. Ik zou iets minder gaan betalen en gratis een I-Phone 5 c erbij krijgen. Hoewel mijn oude I-Phone 4 het nog goed deed, ben ik hier toch op ingegaan. Onlangs zag ik op mijn afschrift van mijn bankrekening dat er in december een bedrag van 230 euro was afgeschreven in december 2013 door KPN. Toen ik het nakeek zag ik dat daar 175 euro kosten voor de I Phone 5 c bijzat. Ik belde erover met de klantenservice en vroeg hoe dit kon. Ze zetten mij even in de wacht om het na te vragen. Dit duurde zo lang dat de telefoon op een gegeven moment op ‘in gesprek’ sloeg. Ik belde terug en kreeg een andere medewerkster aan de lijn Vivianne, die mij onvriendelijk vertelde dat mij al eerder verteld was dat mijn klacht over het in rekening brengen van het toestel buiten de zichttermijn lag. Aangezien ik helemaal nog geen antwoord had gekregen en lang had gewacht, probeerde ik haar dit uit te leggen. Ze luisterde niet en zei dat er nu eeaal niets aan te doen was en dat ze me dat al vaker hadden verteld.
Ik dien een klacht in over de behandeling en ook over het feit dat het toestel toch in rekening is gebracht. Het is misleiding om te zeggen dat je een toestel gratis krijgt als je vervroegd verlengt en ik accepteer dat niet. Ik ben al jaren klant van KPN en pas twee jaar van Hi. Ik vertrouw erop dat de prijs van het toestel weer teruggestort wordt.

Betaalde bedrag van het toestel terugstorten op mijn rekening en excuses voor de onbeleefde benadering.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vlindri