Klacht: Gratis printer niet bij bestelling

op 06 juli 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb zojuist een laptop (HP Pavilion) besteld, waarbij staat vermeld dat je een gratis printer krijgt. Helaas geldt dit niet als je op het knopje “in je winkelmand” drukt, dat daar direct naast staat, alleen als je naar beneden scrollt en dan de pakketdeal selecteert. Jammer genoeg kon ik dat (bij een hele gewone schermresolutie) helemaal niet zien en heb ik dus de bestelling geplaatst zonder de deal te selecteren. Voor exact hetzelfde geld krijg je dan een laptop zonder printer! Volgens de medewerker vd klantenservice is het op de site heel duidelijk, maar dat is het echt niet. De enige oplossing volgens de klantenservice was de bestelling annuleren, wachten tot mijn geld teruggestort is ( 5 werkdagen!!) en dan weer opnieuw te bestellen. En dan maar afwachten of de deal dan nog geldt… De annulering is inmiddels gedaan, nu nog wachten op mijn geld, maar voor bestelling ga ik als het zo moet eerst ’s verder kijken.

Levering vd laptop met printer (de pakketdeal zoals vermeld) zonder annulering vd opdracht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 31 juli 2012 om 15:56 geantwoord

Beste klant,

Inmiddels hebben wij per e-mail gereageerd op uw klacht. Wij vertrouwen erop dat deze hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door pragt