Klacht: gratis paraplu

op 09 april 2013 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

bij de winkel in emmen hebben ze 4 dagen aan de eerste 100 klanten een gratis paraplu uitgedeeld.
dit was niet aan de betalende klant maar elk en een die in de rij ging staan en een lidmaatschapskaart toonde kreeg een bon of er nu iets gekocht werd of niet. de meeste pluus gingen dus weg aan “klanten”die niks kochten maar de paraplu haalden en gingen. dit vind ik zeer onterecht tegenover de eertse 100 klanten die wel iets hebben gekocht.
de winkel gaat open om 9.30 uur toen was ik ook aanwezig maar toen waren de bonnetjes allang uitgedeeld.
wij zijn vanaf 1979 lid van de anwb hebben dus een platina kaart maar deze gratis aanbiedingen gaan dus als betalende klant aan je neus voorbij.

als er weer eens zo iets aan de orde is ga dan uit van de eerste 100 betalende klanten dan worden de gratis artikelen eerlijk verdeeld

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.Karstenberg