Klacht: ‘Gratis’ annuleren

LiekeK1 op 19 september 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor 6 augustus 2021 had ik een verblijf geboekt op booking.com en deze verzekerd met mijn creditcard, deze kon ik volgens de voorwaarden op 6 augustus tot 18:00 annuleren. Ik heb het verblijf die dag, om 11:00 geannuleerd. Toch is het bedrag van de overnachting aan het einde van de maand van mijn bankrekening afgeschreven terwijl op de site bij mijn verblijf staat dat het €0 heeft gekost?! Vervolgend heb ik op 26 augustus na een uur in de wachtrij te hebben gestaan…. eindelijk telefonisch contact gehad met een medewerker. Er zou een onderzoek gestart worden en ik zou mijn geld spoedig terugkrijgen. Echter na 3,5 week nogsteeds reactie en geld ontvangen… Wanneer ik een mail stuur krijg ik ook geen enkele reactie. Heel slechte service!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil het geld van mijn geannuleerde verblijf terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LiekeK1