Klacht: verhuizing inboedelverzekering

op 09 april 2018 over Goudse verzekeringen in de categorie Verzekering

Wij laten onze inboedel via de erkende verhuizers verhuizen.
Onze inboedel komt in een beveiligde en verwarmde opslag van Mondial Movers in Nunspeet en deze inboedel is voor 1 maand inclusief meeverzekerd ter waarde van EUR. 100.000,-. Daarna moeten wij onze eigen inboedel verzekering aanspreken voor 3 weken. Wij hebben de Goudse Inboedel verzekering gebeld en gesproken met dhr. Jeroen Elling en kregen tot onze verbazing te horen dat opslag hier bij de Goudse niet wordt verzekerd.
Vind zelf dit raar omdat wij ervan uitgingen dat de verhuizing ook verzekerd kan worden bij de Goudse. Zelf als oud werkneemster sta ik hier versteld van.
Waarom kan onze inboedelverzekering niet daar bij de erkende verhuizers voor 3 weken meeverzekerd worden Wij lopen een risico 3 weken onverzekerd te zijn betreffende onze inboedel terwijl we al tientallen jaren verzekerd zijn bij de Goudse.

Het lijkt ons heel aannemelijk dat de Goudse voor zijn klanten staat en ook hierin flexibel in mee moet gaan. Dat is wat ik altijd heb gedaan voor de klanten van de Goudse Verzekeringen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goudse verzekeringen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goudse verzekeringen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door njio