Klacht: De Goudse Special ISIS Reisverzekering

op 18 januari 2018 over Goudse verzekeringen in de categorie Verzekering

Ik heb dit verzekeringsproduct op aanraden van Kilroy reisbureau afgesloten voor mijn backpack reis door Nieuw-Zeeland en Australië.
In Nieuw Zeeland heb ik de botte pech gehad dat ik de telefoon in zee liet vallen maar gelukkig nog wel bleef werken. Althans dat dacht ik.

Paar dagen later begon de telefoon mankementen te vertonen die in eerste instantie softwarematig leken te zijn.
Na 1,5 dag ploeteren en hard resets, heb ik het op moeten geven en een nieuwe telefoon moeten kopen.

Deze verzekeraar vraagt werkelijk alles op van aankoopbonnen tot aan de telefoon zelf, logisch wel, maar wees dus bedacht dat je van alle producten op reis een bon mee hebt.

Ik heb alles netjes opgestuurd inclusief een schaderapport met foto’s van een erkend Samsung reparateur.
Daaruit kwam naar voren dat er toch veel zout water was binnengedrongen.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb nog nooit zo’n klantonvriendelijk bedrijf meegemaakt als De Goudse.
Alle bewijsvoering wordt steevast in twijfel getrokken en als je niet uit kijkt sta je ook nog eens vermeld in een integriteitssysteem voor verzekeringen!

Ik ben werkelijk perplex dat sommige bedrijven zo omgaan met hun klanten. Ik heb het volste recht op een vergoeding. Zeker nu alle gevraagde bewijsvoering inclusief detail foto’s van de PCB zijn geleverd.

Wees gewaarschuwd en ga niet met deze verzekeraar in zee.
Je word tot op het bot vernederd als klant, alsof de opgelopen reisschade al niet genoeg ellende geeft.

Het is als verzekeraar hun goed recht om allerlei stukken op te vragen, maar als je vervolgens alles naast je neerlegt en je oppermachtig positioneert t.o.v. klanten die waarschijnlijk toch niet gaan procederen, dan vind ik dat het mijn plicht is om mensen voor deze praktijken te waarschuwen.

Ik ben pas tevreden als er over gegaan wordt tot vergoeding.
Alle stukken zijn er om een logische conclusie te trekken.
Hoe moeilijk kan het zijn, werkelijk onvoorstelbaar.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goudse verzekeringen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wspar