Klacht: Update google home mini maakt deze onbruikbaar en google neemt geen verantwoording

Plaatjesdraaier op 05 maart 2024 over Google in de categorie Zoekdiensten

Een automatische update van mijn google home mini zorgde ervoor dat deze onbruikbaar werd.
Na dit te hebben gemeld bij [email protected] moet ik heel veel informatie invullen en video uploaden waarna ik een melding krijg dat ik het nog eens moet melden door feedback naar Google via de Home-app te sturen. Wat ik ook doe er komt verder geen response. Echt een afknapper en een manier om mensen te demotiveren. De google home mini valt niet meer in garantie, maar het probleem wordt veroorzaakt door een update die google doorvoert. M.i. dient google dit netjes op te lossen Ref: GHT3-35634

Technische oplossing om de bestaande google home weer te kunnen gebruiken, of omwisselen van het product voor een werkend exemplaar

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

Reactie van de melder van de klacht Plaatjesdraaier

2 maanden geleden - Waardeloze klachtfhandeling

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Plaatjesdraaier