Klacht: Teveel afgeschreven kosten voor Google one abonnement na ophogen abonnement

MarBra op 02 april 2024 over Google in de categorie Zoekdiensten

Op 18-02 schrijft Google € 19,99 af voor het abonnement op Google One voor 100 GB data. Ik verhoog 3 weken later mijn abonnement naar 200 GB wat € 29,99 kost. Vervolgens worden beide bedragen afgeschreven. Het lijkt mij dat ze dan of € 9,99 extra afschrijven of € 19,99 terugstorten. Na contact met Google zeggen ze dat dit zo werkt en dat ik hiermee akkoord ben gegaan. Volgens jaar ( 2025) bij de nieuwe betaling wordt dit pas verrekend…..

Deze melding ontvang ik:

Vanaf maart 2022 betalen gebruikers nu de volledige prijs voor het upgraden van hun abonnement. Er is geen pro rata. Alle dagen die overblijven van het vorige abonnement worden toegevoegd aan de nieuwe factuurdatum. Deze wijziging voorkomt hoge pro rata kosten wanneer gebruikers meerdere keren van abonnement wisselen, omdat de nieuwe factuurdatum elke keer wordt verlengd.

Dit kan en mag toch niet?

Ik wil mijn € 19,99 teveel betaalde abonnementskosten nu terug en niet pas over een jaar

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Google
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

Reactie van de melder van de klacht MarBra

1 maand geleden - Totaal geen reactie. Erg slecht

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarBra