Klacht: Ongewenste mails onmogelijk te blokkeren

Desibeessie op 16 juli 2023 over Google in de categorie Zoekdiensten

Ik kan alles wat iedereen mij stuurd blokkeren maar alles wat reclame en spam is kan ik niet blokkeren. Heb al meerder accounts aangemaakt. En weer komen de mailtjes van vacaturenbank.nl.. zoek op hoe je dat blokkeerd komen ze aan met leugens.. want het is onmogelijk dat er bij 3 puntjes staat blokkeren… wel bij andere normale berichten maar niet bij vacaturebank.nl. weet je wat ik vreemd vind. Als ik ongewenste mail stuur naar iemand kan altijd wie dan ook mij blokkeren maar wij kunnen reclame mails niet blokkeren. Hebben die mensen een speciale mail bij jullie want dit hoort bij iedereen te zijn!!! En als dat niet is ligt dat in allertijden bij google zelf… want iedereen die een mail account aanmaakt hoort t zelfde te hebben. Ik denk dat het ook de bedoeling is van google zelf om mensen zoveel reclame te sturen in de hoop dat ze er in trappen!!!!

Ik ben tevreden als eindelijk de nationale vacaturen bank.nl geblokt is in mijn mail.

Hoe moeilijk kan t zijn om ongewenste mails te blokkeren.
En daarmee bedoel ik niet in spam zetten neeeeee gewoon blokkeren, dat er geen mail meer komt van die afzender die jij geblokkeerd heb. En kom nou niet met leugens aan, over dat je dat bij 3 puntjes klikken op blokkeren kan drukken want dat bestaat niet bij die mails

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

Reactie van de melder van de klacht Desibeessie

7 maanden geleden - Ze zijn nog te laf om t probleem op te lossen....!!!te laf om te reageren. Daarom weet ik dat google dat zelf doet. Te zielig voor woorden

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Desibeessie