Mijn Klacht:
Ik heb er schoon genoeg van. Al mijn positieve reviews worden offline geplaatst of niet gepost. Tip voor Google: bij twijfel vraag om aankoopbewijzen en foto’s van mijn bestellingen. Heb 2 x een matras in Duitsland besteld. Aangezien mijn Nederlandse reviews na het posten onjuist worden vertaald in de Duitse taal met toegevoegde onvriendelijke woorden, heb ik een review in de Duitse taal geplaatst. Wat denk je? Alweer is mijn review afgewezen. For your information: Sleezzze GmbH Matratzen Discount, welke bedrijfsnamen in mijn factuur vermeld zijn.
Ook bij Google heb vaak bezwaar ingediend bij automatisch niet geposte reviews, waarna ik steeds e-mails ontving dat mijn review onterecht is afgewezen. Wat is het probleem? Wellicht onervaren personeel in dienst bij Google en Trustpilot.
Zelfs nu ik na veel moeite een geverifieerde gebruiker ben met paspoort en selfie word ik verdacht van manipuleren. Pardon?! Check mijn LinkedIn account, ja ik besta en ben een fatsoenlijk mens. Het kost me tijd en energie om positieve reviews te posten.
Mijn vertrouwen in Trustpilot en Google is weg.
Gewenste Oplossing:
Zou helpen als ik serieus genomen werd, nu lijkt het op pesten.
