Klacht: Fraude melden die door google mogelijk is gemaakt !

Rebs op 24 december 2023 over Google in de categorie Zoekdiensten

Ik ben per 1/10/2023 gestopt met mijn kapperszaak(reb’s hair design)op Gedempte Singelgracht 22 1441AP te Purmerend. Vervolgens is er na mij een nieuwe eigenaar gekomen die ook een kapsalon is begonnen op dezelfde lokatie genaamd ER KAPPER die op dit moment ook mijn bedrijfsprofiel zonder mijn toestemming gebruikt en een inbreuk is op mijn privacy.

Ik heb van alles geprobeerd om dit stop te zetten ook heb ik meneer persoonlijk gevraagd of hij hiermee wil stoppen want ik geef hiervoor geen toestemming en jij heb toegang tot mijn privé een zakelijke zaken wat niet de bedoeling is.

Ik ben ten einde raad en wil hierbij mij bedrijfs profiel helemaal verwijderen van google maps. En de nieuwe kapper op de hoogte houden dat hij met zijn eigen naam een nieuwe bedrijfsprofiel moet maken.

Ik hoop op uw volle medewerking hierbij want alles waar de bedrijfsaccount voor staat is niet hoe het werkelijk is want hij heeft van mijn bedrijfsnaam een duplicaat gemaakt wat niks anders is dan fraude.

Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en hoor graag uw reactie

Ik wil mijn bedrijfsprofiel per direct opheffen en beëindigen ( Rebs Hair design).Ik wil ok dat u de heer Kara van ER KAPPER erop toewijst dat hij zelf een nieuwe bedrijfsprofiel aan maakt met eigen naam en stopt met gebruiken van mijn bedrijfsprofiel.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rebs