Klacht: betaald maar Google Play saldo niet bijgewerkt

gsmit31 op 20 april 2025 over Google Play in de categorie Internet Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Google Play store mijn saldo geprobeerd op te waarderen via de knop Betaal met 1 klik. De betaling is volgens de bank gelukt (kan ik zien in de app) maar het Google Play-tegoed wordt niet opgewaardeerd.

Gewenste Oplossing:

alsnog bijschrijven saldo (ik waardeer het niet vor niets op).

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google Play

Reactie van de melder van de klacht gsmit31

1 maand geleden - Je moet heel veel moeite doen om ergens te komen. Maar toen ik uiteindelijk op de PC een chatgesprek had met een echt mens (geen bot) was die persoon wel erg behulpzaam. GP beweert het geld niet te hebben ontvangen en ik heb verzocht een email te sturen dat dat zo is incl alle details van hun kant en het is toegezegd dat ik die binnen 24 uur ga ontvangen. Daarmee zou ik de bank weer moeten kunnen benaderen voor een refund.

Reactie van de melder van de klacht gsmit31

1 maand geleden - Nu even afwachten of ik de email daadwerkelijk ga krijgen en dan de bank contacteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google Play nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gsmit31