Klachten over Google Play

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Google Play zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Google Play in de categorie Internet Games

36 klachten gemeld
1.4 /10
16 stemmen

Google Play Complimenten

Tegoed

Klacht van [email protected] op 12 november 2023 over Google Play in de categorie Internet Games

Ik heb via Google play tegoed gekocht om mijn account op te waarderen, maar dit lijkt te zijn verdwenen. De bedragen, €15, €10 en nogeens €15. De account is nooit opgewaardeerd en de gelden niet teruggestort. Lees meer

Refund na overlijden

Klacht van respect 1977 op 11 oktober 2023 over Google Play in de categorie Internet Games

Al ruim een jaar bezig om een refund te ontvangen van iemand die mede door Google Play is overleden door schulden die zijn ontstaan door de cashfabriek die google play blijkt te zijn . Ongeoorloofde en onbekende uitgaven van meer dan... Lees meer

Opgelicht

Klacht van Akin Avci op 27 september 2023 over Google Play in de categorie Internet Games

50 betaald geen saldo/geen support Ik heb via Google play app €50 betaald via bank om op te waarderen. Geld van de bank af maar geen saldo. Heb zo vaak gemaild. Komt niet nuttigs uit. Vertrouwen kwijt. Jammer. Voel me opgelicht. Lees meer