Klacht: Geluidoverlast in de nacht

op 02 maart 2018 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Voor de nacht van 27 februari 2018 op 28 februari 2018 heb ik onlangs een kamer, nr 603 geboekt. Toen ik s avonds eenmaal in bed lag hoorde ik tot mijn verbazing duidelijk stemmen van enkele personen in de kamer naast mij. Ik kon ze letterlijk verstaan. Er bleek een tussendeur naast mijn bed te zijn die zeer waarschijnlijk mijn kamer met de kamer ernaast verbond.
Hierdoor heb ik een erg onrustige nacht gehad, omdat ik de personen die nacht geregeld hoorde praten en hoesten.

In het verleden heb ik al vaker gebruik gemaakt van uw accommodatie en nooit klachten gehad. Moe van mijn reis , ik ben 67 jaar, en met een vroege vliegreis voor de boeg, heb ik op dat moment geen klacht in gediend.

Het spijt me erg dat ik zo\’n nare ervaring heb gehad in jullie hotel, waar ik in het verleden altijd tevreden heb overnacht. Maar deze keer na een overnachting moe en niet goed uitgerust aan mijn reis moest beginnen

De oplossing is een om niet beide kamers te gelijk te verhuren of aan een grote familie. Ik wil een terugbetaling van de door mij gemaakte kosten. Ik vind 120 euro voor een slapeloze nacht veel te veel geld!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Golden Tulip

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Golden Tulip nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bomnoite