Klachten over Golden Tulip

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Golden Tulip in de categorie Hotels. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en... Lees meer >

Statistieken van Golden Tulip in de categorie Hotels

5 klachten gemeld
1.0 /10
2 stemmen
2

Tijdslijn

gastonvriendelijk, klacht te laat beantwoordden

Klacht van op 27 augustus 2018 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Wij hadden bij GoldenTulip ampt van Nijkerk voor 8 personen een 2 daags-arrangement incl. diner geboekt en zouden volgens de site een late check-out ontvangen(indien beschikbaar). Helaas was 1 persoon ziek geworden. Dat men iets in rekening brengt kan... Lees meer

1. Bij aankomst moet je je auto achter een slagboom parkeren waar geen tarief staat aangegeven, achteraf €12,50 betalen. 2. In het hotel met name op onze gang hing een gigantische rioollucht, waarschijnlijk door de verbouwingen. Ook vloerbedekking en dergelijke... Lees meer