Klachten over Golden Tulip

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Golden Tulip in de categorie Hotels. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en... Lees meer >

Statistieken van Golden Tulip in de categorie Hotels

1 klachten gemeld
1.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Wijziging reservering ivm corona

Klacht van Andre Admiraal op 02 oktober 2020 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Vandaag de uitslag gekregen van de coronatest welke helaas positief was. Dit betekent in quarantaine met het gezin. Het weekend wat mijn vrouw en ik gepland hadden voor 9 en 10 oktober in hotel ampt van Nijkerk kon hierdoor niet... Lees meer

Zeer teleurgesteld

Klacht van Marianne boes op 06 mei 2019 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Tulip in Zevenbergen Wij kwamen na uren rijden in hotel aan om 14:30 en wilden graag iets eten een kaasplanken of bitterbal,dit was niet mogelijk want de keuken gaat pas om 18:00 uur open wat ik heel vreemd vind voor... Lees meer

Geluid van kermis

Klacht van Dennis horst op 19 augustus 2018 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Ik verblijf in de golden tulip central in den bosch. Er is kermis in den bosch en een van de attracties komt nog net niet mijn kamer binnen. Het is half 2 in de nacht en het volume staat nog steeds... Lees meer

Geluidoverlast in de nacht

Klacht van bomnoite op 02 maart 2018 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Voor de nacht van 27 februari 2018 op 28 februari 2018 heb ik onlangs een kamer, nr 603 geboekt. Toen ik s avonds eenmaal in bed lag hoorde ik tot mijn verbazing duidelijk stemmen van enkele personen in de kamer... Lees meer