Vandaag de uitslag gekregen van de coronatest welke helaas positief was. Dit betekent in quarantaine met het gezin. Het weekend wat mijn vrouw en ik gepland hadden voor 9 en 10 oktober in hotel ampt van Nijkerk kon hierdoor niet... Lees meer

Wij willen een klacht in dienen bij golden tulip te Nijkerk. We zijn bij jullie in het hotel geweest op vrijdagavond 4 op 5 okt. 2019 In de nacht van 4 op 5 oktober hebben een groep gasten die ook... Lees meer

Tulip in Zevenbergen Wij kwamen na uren rijden in hotel aan om 14:30 en wilden graag iets eten een kaasplanken of bitterbal,dit was niet mogelijk want de keuken gaat pas om 18:00 uur open wat ik heel vreemd vind voor... Lees meer

Wij hadden bij GoldenTulip ampt van Nijkerk voor 8 personen een 2 daags-arrangement incl. diner geboekt en zouden volgens de site een late check-out ontvangen(indien beschikbaar). Helaas was 1 persoon ziek geworden. Dat men iets in rekening brengt kan... Lees meer

Vandaag een hotelkamer geboekt via amoma bij tulip inn riverside amsterdam. Binnen een half uur kwam ik er achter dat ik een foute boekingsdatum had ingevoerd, meteen tulip inn gebelt en amoma (de boekingssite) Niemand wil ons helpen om de... Lees meer

Ik verblijf in de golden tulip central in den bosch. Er is kermis in den bosch en een van de attracties komt nog net niet mijn kamer binnen. Het is half 2 in de nacht en het volume staat nog steeds... Lees meer

ik heb telefonisch contact gehad met Tulip inn Antwerpen over beschikbaarheid van kamer op 17 en 18 augustus, 1 nacht. Er was beschikbaarheid. Vervolgens zet ik mijn gift for you voucher om in een e-ticket voor tulip inn Antwerpen,... Lees meer

Voor de nacht van 27 februari 2018 op 28 februari 2018 heb ik onlangs een kamer, nr 603 geboekt. Toen ik s avonds eenmaal in bed lag hoorde ik tot mijn verbazing duidelijk stemmen van enkele personen in de kamer... Lees meer

wij hebben een klacht over het hotel Golden Tulip Oosterhout. Er komst niets overeen met wat er op internet aangeboden wordt. We hebben gekeken op internet om een keuze te maken van een verblijf in een hotel. We kwamen uit... Lees meer

1. Bij aankomst moet je je auto achter een slagboom parkeren waar geen tarief staat aangegeven, achteraf €12,50 betalen. 2. In het hotel met name op onze gang hing een gigantische rioollucht, waarschijnlijk door de verbouwingen. Ook vloerbedekking en dergelijke... Lees meer
