Klacht: Geen levering, maar wel betalen

op 01 december 2018 over Goedkoopstehobby.nl in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

Het begon er allemaal mee, dat ik via de webwinkel een tijd terug het een en ander aan spulletjes had besteld en dat deze snel geleverd zouden worden.
Dit kwam mooi uit, want ik had ze ook snel nodig. Op de dag dat het pakket verzonden zou moeten worden, kreeg ik geen melding, zelfs de dag van levering ook niet.
Dus ik nam contact op met de webwinkel en deze reageerde niet, ook niet na een aantal dagen…na een hele lange tijd geprobeerd contact te krijgen via mail, Facebook en zelfs via berichten op mijn mobiel,

Toen ik de webwinkel opzocht via google, kreeg ik ook pagina’s vol met hele slechte reviews te zien, mensen die precies hetzelfde meemaakte als ik of nog erger, dus ik had de hoop op de bestelling al opgegeven
En was ergens blij dat ik voor achteraf betalen gekozen had, want dan was ik tenminste mijn geld niet kwijt.

Uiteindelijk kreeg ik een bericht via de email en via Facebook met excuses dat het zo gelopen was met de pakketten.
Toen kreeg ik ook te horen van de eerste bestelling dat deze bij hun kapot terug gekomen was van de post, wat ik al niet geloofde, want hoe kunnen stiften (dat is wat ik besteld had) kapot gaan via de post?
De tweede bestelling zou verstuurd zijn, maar ik heb hier nooit een melding over gekregen, geen traceer nummer, niks en ik kreeg te horen dat het pakket ergens opgehaald zou zijn, maar waar dan? Door wie? Niet door mij.

Het laatste bericht wat ik van de meneer van de webwinkel via Facebook gekregen had was het onderstaande op 15 oktober:
De ene factuur hebben we aangepast die van 127.
De andere order heb ik onhold gezet, ik ga nog even navragen hoe het kan dat deze op afgehaald staat.
Mijn excuus voor deze vertraging. Maar je hoeft natuurlijk niet te betalen als je niks hebt gekregen.

Ik ga dus inderdaad niet betalen voor iets wat ik niet ontvangen heb, maar het bedrijf afterpay laat mij in de steek en ik moet het maar op zien te lossen met de meneer van de webwinkel. (hoe kan dat als hij niet reageert, of amper reageert)

Deze webwinkel is niet te vertrouwen, hij heeft ook webwinkel keurmerken op zijn site staan, waar hij niet eens bij aangesloten staat.
(Dit heb ik toen nagekeken en gemeld bij de keurmerken en heb daar zelfs emails van gekregen dat deze webwinkel inderdaad valse informatie op de website heeft staan)

https:nl.trustpilot.comreviewgoedkoopstehobby.nl

maar ja, zo lang hij niks veranderd bij afterpay, dan blijft afterpay mij herinneringen sturen dat ik moet gaan betalen….terwijl ik nogmaals niks ontvangen heb.

Dat Bram Molenaar de bestelling bij Afterpay annuleert, zodat ik van dit gezeik af ben.

Alle klachten die gemeld zijn door carin100