Klacht: Wel betaald, niet geleverd

Kaya Koelewijn op 27 mei 2024 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, ik heb via global connect google play tegoed gekocht voor €25 euro. Ik heb dit betaald maar het is nooit bijgeschreven op mijn google account. Ik kan ook nergens een oplossing vinden voor dit probleem.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het geld wordt terug gestort of dat het wordt bijgeschreven op mijn google account

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

GlobalCollect

Heeft op 28 mei 2024 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

28-May-2024 De mevrouw Koelewijn, per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Worldline is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service, Worldline.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kaya Koelewijn