Klachten over GlobalCollect

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

96% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Betalingsdiensten

96%
203 klachten gemeld
8 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
195 klachten opgelost
5.3 /10
47 stemmen
47

Compliment van naki op 22 mei 2021 over GlobalCollect

Ik ben tevreden met dit antwoord.
Ik kan in elk geval verder.

7

Compliment van JMui op 25 april 2021 over GlobalCollect

Ik ben inderdaad geholpen, doordat in de email die ik van Ingenico ontving de datum van overboeking naar (het moederbedrijf van) JJ'house genoemd werd en de transactiereferentie. Toen ik dit meldde bij JJ'house was het geld 'plotseling' wel aangekomen. Het advies om contact op te nemen met de organisatie waar de bestelling is geplaatst, zoals in deze reactie genoemd wordt, leidde in beginsel dus nergens toe. Dat was ook de reden van contact opnemen met Ingenico.

7

Compliment van ELS44 op 29 maart 2021 over GlobalCollect

Hoe kan ik u het afschrift van mijn bank doormailen?

Vg,

Els Cautaerts

7

Compliment van Justin.h op 09 februari 2021 over GlobalCollect

Dankuwel! Hopelijk kan het daarmee opgelost worden

8

Compliment van Martin janss op 01 februari 2021 over GlobalCollect

Ik heb alle informatie door gemaild dus dan moeten ze toch wel weten waar het geld is ik heb een screenshot van de bank erbij gedaan en alles

8

Compliment van Windzo op 21 december 2020 over GlobalCollect

Yes I was informed my request will happen in 7 business days by steam. They informed me it was due to a delay with ideal.
Thank you for your time

9

Compliment van Christel De Winter op 21 januari 2021 over GlobalCollect

Heb gemaild naar Mac zelf en ze hebben het bedrag terug gestort. Heel blij mee

10