Klachten over GlobalCollect

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

50% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Betalingsdiensten

45 klachten opgelost
4.8 /10
9 stemmen

payment ccleaner

Klacht van Hein Huits op 24 januari 2024 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op 13/12 2023 en op 18/01/2024 dus twee maal , €19.95 overgemaakt naar cleverbtidge aG VIA NL14RABO0155503219 ,om mijn abonnement op CCleaner te verlengen maar mijn abonnement is nog steeds niet velengt ?? wat is verkeerd gegaan? Mijn naam... Lees meer

PC cleaner

Klacht van jos Asselbergs op 09 januari 2024 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Op 8 januari heb ik voor de tijd van 1 maand een PC cleaner aangevraagd en betaald. De licentie overeenkomst heb ik niet ontvangen, dus kan ik niet registreren, Betalingsomschrijving: 530704055789 0020009358642480 PCHelpSoftwr.comxui-26442208 Kunt u mij helpen? Lees meer

Compliment van Dlawe op 09 februari 2023 over GlobalCollect

Heb kontakt gehad met..winkelenensparen.nl. tel 0800.22000026.
Zij zeggen dat ik bij een bestelling hebt aangekruist dat ik lid wil worden van de spaarclub wat echt niet het geval is of het gebeurt op een slinkse manier dat je de vink juist moet uitdoen. Bah..Eerst willen ze 4 mnd terug storten daar ging ik niet akkoord mee. Toen is toegezegd het hele bedrag terug te storten binnen 10 werkdagen.
Ik wacht het af..
Shapoo klacht.nl...bedankt.

Compliment van vcpbl op 16 januari 2023 over GlobalCollect

Netjes geholpen door Worldline, is vandaag nog opgelost.

Compliment van Twanmagda op 14 april 2022 over GlobalCollect

Er is mij duidelijk gemaakt waarom ik die betaling deed, ik zat dus helemaal fout met mijn mening dat er onterecht geld van mijn rekening werd gehaald.het is me nu helemaal duidelijk dat ik die betaling zelf deed, mijn excuuses.

Compliment van Rene Wiskamp op 24 februari 2022 over GlobalCollect

gebeld met het bedrijf ,krijg al het geld terug binnen 10 dagen. keurig opgelost.

Compliment van Spamblokkie op 03 februari 2022 over GlobalCollect

Betaling is verwerkt en game staat in de steam bibliotheek.
Klacht mag gesloten worden.