Klachten over GlobalCollect

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Betalingsdiensten

100%
278 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
278 klachten opgelost
5.6 /10
76 stemmen

Onderstaande e-mail is (nog) niet beantwoord door Global Collect en evenmin door AWS-Maltasendvalu met wie zij een contract hebben.L.S.We have got your e-mail and name from IngenicoGlobal Collect. They have a contract with AWS Maltasendvalu and told me that the amount... Lees meer

Compliment van L Zhang op 18 juli 2019 over GlobalCollect

Thanks for your help! As a foreigner over here, I afraid I can not describe it appropriately. Here is a similar condition for a Dutch: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/global-collect/klachten/automatische-incasso-%E2%82%AC15%2C00-maand-zonder-toestemming/details?complaintId=c52953c9-a1f5-474e-a79c-77d4dd8e4675. heb blijkbaar een betaling gedaan via Global Collect
er werd 1 cent van de rekening afgeschreven om de boel te aktiveren en sindsdien zit ik met een automatische incasso van €15,00 / maand voor winkelsparen
ik ga het sowieso storneren ,maar wil wel graag van die incasso af

Compliment van Gukkevdv op 10 juli 2019 over GlobalCollect

Goede uitleg gekregen en advies over wat ik kan doen, ben tevreden met hun reactie!

Compliment van John-1953 op 05 juli 2019 over GlobalCollect

Ingenico/Global Collect verwijst terecht naar de organisatie winkelenensparen.nl als opdrachtgever voor de incasso. Ingenico treft geen blaam. Ik heb mijn klacht inmiddels ook onder de aandacht van winkelenensparen.nl gebracht, waar veel meer mensen klachten over hebben.

Compliment van Vakantiegeld op 13 juni 2019 over GlobalCollect

Heel erg tevreden. Dankjewel . Dominic van CS Ingenico ePayment. Ik heb zelfs ontvangen een enail van de vliegmaatschappij met de bevestiging van mijn ticket. mijn vakantie gaat zoals gepland door!

Compliment van Ewelina77 op 23 mei 2019 over GlobalCollect

Lidmaatschap gestopt en bedragen worden terug gestort

Compliment van schoppie op 14 mei 2019 over GlobalCollect

Heb Joom zelf aangeschreven maar krijg geen respons terug.

Compliment van Nelezz777 op 15 april 2019 over GlobalCollect

Ik wacht de betaling van skrill af, ik neem aan, aangezien jullie de betaling bevestigd hebben aan skrill dat dit nu met enige geboden haast wordt verwerkt
mocht dit de komende 48uur niet zo zijn neem ik nogmaals contact met jullie op, voor nu is deze klacht dus nog niet opgelost.

Compliment van e grootveld op 02 april 2019 over GlobalCollect

IK HOOP DAT IK GEEN BETALINGS OPDRACHT MEER KRIJG VAN GLOBALCOLLECT, OP MIJN PRIVEREKENING.!

Compliment van Freek86 op 01 april 2019 over GlobalCollect

excuseer, mail was in junk folder terecht gekomen. dank u voor de hulp!