Klachten over GlobalCollect

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Betalingsdiensten

100%
218 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
218 klachten opgelost
5.1 /10
41 stemmen

betaald maar niks aan gekregen

Klacht van op 08 juli 2020 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

heb een betalingsopdracht gekregen via McAfee om een bedrag van 22,95 over te schrijven naar global collect bv met als rekeningnummerr nl59ingb0000241943 en moest een referentie nummer gebruiken met als bedoeling mijn abo te verlengen( antivirus) van McAfee maar tot op... Lees meer

Compliment van g.verlinden op 24 juli 2020 over GlobalCollect

heel hartelijk dank voor de geboden oplossing groetjes G.Verlinden

Compliment van schooljuffrouw op 15 juni 2020 over GlobalCollect

is de abonnement voor 2 jaar nu kaspersky voor ons nu van kracht????

Compliment van Jroenofficial op 08 juni 2020 over GlobalCollect

Super oplossing!! Heb een antwoord gehad dat men betaling naar Logitech verstuurd is, Hartelijk dank voor jullie hulp

Compliment van Bo no konose mi op 25 mei 2020 over GlobalCollect

In afwachting op reactie van BlueSnap...u heeft gedaan wat u kon - denk ik!

Compliment van burak1996 op 13 mei 2020 over GlobalCollect

Goeiedag ik Hoop echt dat u het desbetreffende betaling kunt traceren want het gaat namelijk om heel wat wat geld wat ik op het moment wel kan gebruiken ik bedank u voor u inzet

Compliment van Charles Lucas op 12 mei 2020 over GlobalCollect

Bedrag is inmiddels op mijn Skrill account gestort, ik ben tevreden met de spoedige afhandeling

Compliment van Koper111 op 23 april 2020 over GlobalCollect

Ingenico / Global Collect BV laten weten dat de klacht niet over hen gaat. Ik heb waarschijnlijk gewoon verkeerd geklikt, het was niet mijn bedoeling om Ingenico / Global Collect BV te benaderen, maar ik kan in de klacht de tenaamstelling van het betreffende bedrijf zelf niet bijwerken. Niet handig.

Wie van Klacht.nl kan de tenaamstelling in deze klacht omhangen naar eGlobal Central Nederland? Dien ik een nieuwe klacht in te dienen?

Compliment van Nassaul14 op 24 januari 2020 over GlobalCollect

Omdat ik nog steeds mijn geld niet terug heb!

Compliment van Jager op 15 januari 2020 over GlobalCollect

Uit eindelijk de code's ontvangen