Klachten over GlobalCollect

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Betalingsdiensten

199klachten opgelost
5.7/10
36 stemmen

120€ domiciliëring eraf??

Klacht van op 14 januari 2021 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Details verrichting EERSTE INVORDERING VAN EEN EUROPESE DOMICILIERING VAN GLOBAL COLLECT BV MANDAAT NUMMER G5602L2X127994233 REFERTE 560297485206 MEDEDELING HIDEMYASS.COMAVANGATE 142098093 BANKREFERENTIE:2101110650092624 Bedrag -119,76 EUR Uitvoeringsdatum 11 januari 2021 Valutadatum 11 januari 2021 Volgnummer 0026 Lees meer

Compliment van Windzo op 21 december 2020 over GlobalCollect

Yes I was informed my request will happen in 7 business days by steam. They informed me it was due to a delay with ideal.
Thank you for your time

Compliment van Bennafontier op 26 november 2020 over GlobalCollect

Het geldbedrag van 161,99Euro is nog niet terug gestort:
Het probleem heeft zich verplaatst naar:

[email protected]
09:46 (1 uur geleden)

Geachte Klant,

Hartelijk dank voor het contacteren van de Online Winkel.
Wij hebben ons systeem doorzocht met de informatie die u ons hebt toegestuurd, maar we hebben geen bestelling kunnen vinden. Voeg alstublieft uw bestelnummer bij uw antwoord bij. Indien u geen bestelnummer hebt, geeft u ons uw volledige naam, telefoonnummer en het e-mailadres dat u hebt gebruikt toen u uw aankoop deed. Indien u uw bestelling reeds hebt voltooid, kunt u uw bestelnummer vinden in de bevestigingse-mail. Stuur nooit uw creditcardnummer via e-mail.

Als U verder nog vragen of opmerkingen heeft, beantwoordt U dan alstublieft aan deze e-mail.

Renee H.
Online Winkel
Klantenservice
[email protected]

Compliment van Feniks op 21 oktober 2020 over GlobalCollect

Lidmaatschap is geannuleerd bij winkelenensparen, maar blijf het verwarrend/misleidend vinden hoe je via een webwinkel doorgelinkt wordt naar deze site en niet duidelijk is dat het om een betaald abonnement gaat.

Compliment van Martinez 1407 op 18 november 2020 over GlobalCollect

Ik baal van bedrijven zoals AVG, de directie is zo klein dat ze zich verschuilt achter verkeersdrempel. Ik kots dat soort mensen het liefste uit.
Martinez

Compliment van g.verlinden op 24 juli 2020 over GlobalCollect

heel hartelijk dank voor de geboden oplossing groetjes G.Verlinden

Compliment van Jroenofficial op 08 juni 2020 over GlobalCollect

Super oplossing!! Heb een antwoord gehad dat men betaling naar Logitech verstuurd is, Hartelijk dank voor jullie hulp

Compliment van Bo no konose mi op 25 mei 2020 over GlobalCollect

In afwachting op reactie van BlueSnap...u heeft gedaan wat u kon - denk ik!

Compliment van burak1996 op 13 mei 2020 over GlobalCollect

Goeiedag ik Hoop echt dat u het desbetreffende betaling kunt traceren want het gaat namelijk om heel wat wat geld wat ik op het moment wel kan gebruiken ik bedank u voor u inzet

Compliment van Charles Lucas op 12 mei 2020 over GlobalCollect

Bedrag is inmiddels op mijn Skrill account gestort, ik ben tevreden met de spoedige afhandeling