Klachten over GlobalCollect

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Betalingsdiensten

264 klachten opgelost
5.6 /10
73 stemmen

Compliment van Piet v d Berg op 05 december 2019 over GlobalCollect

Heb op uw advies een mail gestuurd naar csissues@digitalriver.com en wacht nu op antwoord.
Bedankt

Compliment van KikiBertens op 01 november 2019 over GlobalCollect

We hebben de kaartjes. Hopelijk zijn het geen valse. Nog even afwachten dus.

Compliment van Wappert op 23 oktober 2019 over GlobalCollect

Perfect, t heeft me wel wat zweet gekost

Compliment van apboerboom op 20 oktober 2019 over GlobalCollect

Inmiddels (enkele dagen na melding klacht) heeft GlobalCollect bemiddeld en is het betaalde geld teruggestort.
Daarmee heb ik de gewenste kaartjes nog niet, maar is er ook geen financieel nadeel meer.
Hoe ik \"veilig\" alsnog kaartjes bij Cirque de Soleil ga trachten te bemachtigen zoek ik nu uit.

Compliment van hduijm op 08 oktober 2019 over GlobalCollect

De terugboeking is inmiddels ontvangen en ik heb contact gehad met de organisatie die de opdracht heeft gegeven.

Compliment van L Zhang op 18 juli 2019 over GlobalCollect

Thanks for your help! As a foreigner over here, I afraid I can not describe it appropriately. Here is a similar condition for a Dutch: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/global-collect/klachten/automatische-incasso-%E2%82%AC15%2C00-maand-zonder-toestemming/details?complaintId=c52953c9-a1f5-474e-a79c-77d4dd8e4675. heb blijkbaar een betaling gedaan via Global Collect
er werd 1 cent van de rekening afgeschreven om de boel te aktiveren en sindsdien zit ik met een automatische incasso van €15,00 / maand voor winkelsparen
ik ga het sowieso storneren ,maar wil wel graag van die incasso af

Compliment van Gukkevdv op 10 juli 2019 over GlobalCollect

Goede uitleg gekregen en advies over wat ik kan doen, ben tevreden met hun reactie!

Compliment van John-1953 op 05 juli 2019 over GlobalCollect

Ingenico/Global Collect verwijst terecht naar de organisatie winkelenensparen.nl als opdrachtgever voor de incasso. Ingenico treft geen blaam. Ik heb mijn klacht inmiddels ook onder de aandacht van winkelenensparen.nl gebracht, waar veel meer mensen klachten over hebben.

Compliment van Vakantiegeld op 13 juni 2019 over GlobalCollect

Heel erg tevreden. Dankjewel . Dominic van CS Ingenico ePayment. Ik heb zelfs ontvangen een enail van de vliegmaatschappij met de bevestiging van mijn ticket. mijn vakantie gaat zoals gepland door!