Klachten over GlobalCollect

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

Statistieken van GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

80 klachten gemeld
3.1 /10
38 stemmen
38

voorgenomen bankafschrijvingen

Klacht van imburg op 04 februari 2025 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Zag vandaag op bankapp dat Globalcollect voornemens is morgen 2 X € 18,00 van mijn rekening af te schrijven. Ik herken dit totaal niet en heb de afschrijvingen inmiddels geweigerd. Bij de afschrijvingen staat dat dit een doorlopende automatische afschrijving... Lees meer

Bank overschrijving

Klacht van Cor Vierhout op 13 januari 2025 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op 17 december 2024 een bankoverschrijving gedaan voor Betaling voor vlieg Ticker voor de KLM maar de KLM heeft het geld nooit ontvangen dus mijn reis ging door Hoe kan ik nu mijn geld terug... Lees meer

Compliment van Daan41114 op 07 juni 2024 over GlobalCollect

Na het melden van de klacht hebben we een email ontvangen van Global Collect. Na het beantwoorden van deze email is het bedrag teruggestort.
Goed en snel opgelost!

10

Compliment van Dlawe op 09 februari 2023 over GlobalCollect

Heb kontakt gehad met..winkelenensparen.nl. tel 0800.22000026.
Zij zeggen dat ik bij een bestelling hebt aangekruist dat ik lid wil worden van de spaarclub wat echt niet het geval is of het gebeurt op een slinkse manier dat je de vink juist moet uitdoen. Bah..Eerst willen ze 4 mnd terug storten daar ging ik niet akkoord mee. Toen is toegezegd het hele bedrag terug te storten binnen 10 werkdagen.
Ik wacht het af..
Shapoo klacht.nl...bedankt.

8

Compliment van vcpbl op 16 januari 2023 over GlobalCollect

Netjes geholpen door Worldline, is vandaag nog opgelost.

10

Compliment van Twanmagda op 14 april 2022 over GlobalCollect

Er is mij duidelijk gemaakt waarom ik die betaling deed, ik zat dus helemaal fout met mijn mening dat er onterecht geld van mijn rekening werd gehaald.het is me nu helemaal duidelijk dat ik die betaling zelf deed, mijn excuuses.

10