Klachten over GlobalCollect

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Betalingsdiensten

100%
262 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
262 klachten opgelost
5.5 /10
69 stemmen

betaald en geen kaarten ontvangen

Klacht van op 17 oktober 2019 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

16 oktober kaarten online besteld en betaald via global collect, maar geen e-tickets ontvangen, op de site van cirque du soleil zijn de plaatsen die ik zgn. gekocht heb gewoon nog open voor de volgende. gebeld met global collect heb ik... Lees meer

Compliment van apboerboom op 20 oktober 2019 over GlobalCollect

Inmiddels (enkele dagen na melding klacht) heeft GlobalCollect bemiddeld en is het betaalde geld teruggestort.
Daarmee heb ik de gewenste kaartjes nog niet, maar is er ook geen financieel nadeel meer.
Hoe ik \"veilig\" alsnog kaartjes bij Cirque de Soleil ga trachten te bemachtigen zoek ik nu uit.

Compliment van hduijm op 08 oktober 2019 over GlobalCollect

De terugboeking is inmiddels ontvangen en ik heb contact gehad met de organisatie die de opdracht heeft gegeven.

Compliment van L Zhang op 18 juli 2019 over GlobalCollect

Thanks for your help! As a foreigner over here, I afraid I can not describe it appropriately. Here is a similar condition for a Dutch: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/global-collect/klachten/automatische-incasso-%E2%82%AC15%2C00-maand-zonder-toestemming/details?complaintId=c52953c9-a1f5-474e-a79c-77d4dd8e4675. heb blijkbaar een betaling gedaan via Global Collect
er werd 1 cent van de rekening afgeschreven om de boel te aktiveren en sindsdien zit ik met een automatische incasso van €15,00 / maand voor winkelsparen
ik ga het sowieso storneren ,maar wil wel graag van die incasso af

Compliment van Gukkevdv op 10 juli 2019 over GlobalCollect

Goede uitleg gekregen en advies over wat ik kan doen, ben tevreden met hun reactie!

Compliment van John-1953 op 05 juli 2019 over GlobalCollect

Ingenico/Global Collect verwijst terecht naar de organisatie winkelenensparen.nl als opdrachtgever voor de incasso. Ingenico treft geen blaam. Ik heb mijn klacht inmiddels ook onder de aandacht van winkelenensparen.nl gebracht, waar veel meer mensen klachten over hebben.

Compliment van Vakantiegeld op 13 juni 2019 over GlobalCollect

Heel erg tevreden. Dankjewel . Dominic van CS Ingenico ePayment. Ik heb zelfs ontvangen een enail van de vliegmaatschappij met de bevestiging van mijn ticket. mijn vakantie gaat zoals gepland door!

Compliment van Ewelina77 op 23 mei 2019 over GlobalCollect

Lidmaatschap gestopt en bedragen worden terug gestort

Compliment van schoppie op 14 mei 2019 over GlobalCollect

Heb Joom zelf aangeschreven maar krijg geen respons terug.

Compliment van Nelezz777 op 15 april 2019 over GlobalCollect

Ik wacht de betaling van skrill af, ik neem aan, aangezien jullie de betaling bevestigd hebben aan skrill dat dit nu met enige geboden haast wordt verwerkt
mocht dit de komende 48uur niet zo zijn neem ik nogmaals contact met jullie op, voor nu is deze klacht dus nog niet opgelost.