Klacht: Via slinkse weggeld afgehouden

22ShLi28 op 27 mei 2024 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zat in mn ing overzicht te kijken en e is al sinds 26/7 2023 €15 per maand afgehouden.
Zou lid geworden zijn van Global Collect via Greetz wat ik regelmatig gebruik.

Gebeld en ik wordt afgemeld. Ik zei weet nergens van. Ze zeiden dat ik het via Greetz gedaan had.
Maar ik dacht dat ik dan korting zou krijgen bij Greetz.

Maar bleek dus niet.
grts Joke Verveer [email protected]

Gewenste Oplossing:

Nou zou graag de maanden terug gestort krijgen.
Heb wel de maanden mei/april en maart laten terugstorten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

GlobalCollect

Heeft op 28 mei 2024 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

28-May-2024 De heer Verveer, per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Worldline is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso voor meer informatie hierover en het stopzetten hiervan. Met vriendelijke groet, Customer Service,Worldline.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 22ShLi28