Klacht: Stop geld afboeken

peterkemagne op 15 mei 2019 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iedere maand word er 15 euro van mijn rekening afgeboekt terwijl ik geen idee heb waarvoor.

Gewenste Oplossing:

Als het geld afboeken stopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 mei 2019 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

15-Mei-2019, Peter Magne, per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

peterkemagne

Heeft op 15 mei 2019 om 15:25 geantwoord

Dit had ik ook zelf kunnen verzinnen.

Alle klachten die gemeld zijn door