Klacht: software

George Jourdin op 13 juni 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 23 mei 2017 software aangeschaft ter waarde van 69,99 euro.
Deze software werkt niet goed en wil derhalve het geld terug.
Betaling is uitgevoerd op rek. no. van begunstigde (Global Collect BV) IBAN NL59INGB00XXXXX00241943. Omschrijving: 4867 16897353 702-0491378

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden wanneer ik het geld is teruggestord.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 14 juni 2017 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

14-Jun-2017 De heer Jourdin per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

George Jourdin

Heeft op 14 juni 2017 om 12:02 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Ik kan niet zien bij wie ik de software besteld heb. Ik kan alleen zien dat ik het via Global Collect heb betaald. Wie de leverancier is dat kan Global Collect het beste achter komen wat zij moeten toch het geld dat ik betaald heb aan de leverancier overdragen ? Graag uw reactie
Met vr. gr.
G. Jourdin

Bericht van

7 jaren geleden - 15-Jun-2017 De heer Jourdin per email opnieuw geinformeerd waar de software is besteld. Opnieuw geadviseerd om contact op te nemen met de organisatie waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door George Jourdin