Klacht: payment ccleaner

Hein Huits op 24 januari 2024 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 13/12 2023 en op 18/01/2024 dus twee maal , €19.95 overgemaakt naar cleverbtidge aG VIA NL14RABO0155503219 ,om mijn abonnement op CCleaner te verlengen maar mijn abonnement is nog steeds niet velengt ?? wat is verkeerd gegaan?

Mijn naam is H.j.Huits banknummer ; NL02ABNA0499678176

Gewenste Oplossing:

De oplossing is dat mijn abonnement op CCleaner wordt betaald,en dat de te veel betaalde €19.95 worden terugbetaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 februari 2024 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

25-Jan-2024 Mr. Huits per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Wordline is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service, Worldline.

Alle klachten die gemeld zijn door Hein Huits