Klacht: Onterechte incasso

op 14 augustus 2019 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er iz zomaar €15,- afgeschreven van mijn rekening van Global Collect bv. Ik ken deze instantie amper.

Gewenste Oplossing:

Als ik de onterechte incasso van €15,- ongedaan wordt gemaakt en het volledig terug krijg gestort.9

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 14 augustus 2019 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

14-Aug-2019, Fevzi Yildiz per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Fevzi88