Klacht: Online vluchtreis ticket boeking van Turkish Airlines

Reza Shahvaran op 30 mei 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag heb ik vluchtreis kaartje online geboekt en meteen via I-deal betaald, maar ik krijg geen bevestiging van Tickets via Turkish Airlines.
Ik heb Turkish Airlines gebeld, maar ze hebben geen gegevens van ons in systeem.
Ik heb online Refrence nummer gehad met boeking, maar Turkish Airlines zei dat klopt niet.
Is dit sprake van Fraude of online oplichting ?
A.U.B. WACVHT IK UW SNELLE AFHANDELING AF.

Gewenste Oplossing:

Ik wil geboekte reis kaartje met desbetreffende datum heenreis = 7 juli en 18 Aug. = terugreis.
Bij geen mogelijkheid wil schadevergoeding hebbeen om bij een andere vlucht maatschappij kaartje kopen.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Ik heb alles geregels op 7 jullie 2017 heen shiraz en terug 19 augustus 2017 Bij geen mogelijkheid wil schadevergoeding hebben om bij een andere vlucht maatschappij kaartje Kopen. Vriendelijke groeten G.R. Shahvaran.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Ik heb geregeld op deze datum daar zijn natuurlijk ik wil als geen mogelijkheid wil schadevergoeding hebben om bij andere vlucht maatschappij kaartje kopen.

GlobalCollect

Heeft op 30 mei 2017 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

30-Mei-2017 De heer, mevrouw Shahvaran per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Reza Shahvaran

Heeft op 04 juni 2017 om 22:36 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Hallo
Ik heb geld terug gehad en ik heb
Een reisbureau tickets gekocht wel van Totksh Airlines
Ik heb een vraag ik heb 18 euro bij betaald voor nieuwe tickets en 2 weken stress.
Ik heb een briefje met nieuwe prijs en
Factuur gestuurd tot nu geen beantwoorden gehad.
Ik heb ook gezegt als geen reactie ik ga via advocaat regelen.
Bedankt voor u reactie
Rotterdam 04 06 2017
Groeten G.R Shahvaran.

Bericht van GlobalCollect

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Shahvaran, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw klacht genoteerd en doorgegeven aan Turkish Airlines en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met Vriendelijke Groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door