Klacht: Ongeldige afschrijving

[email protected] op 10 mei 2024 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

cleverbridge AG via GlobalCollect
NL14 ???? 0155 5032 19
cleverbridge AG via GlobalCollect
6 mei 2024, 08:47
Internet, TV bellen.
€ 36,24

Gewenste Oplossing:

hoe is het mogelijk dat dit kan gebeuren daar heb ik geen opdracht voor gegeven immers je moet de bank opdracht geven of dat klopt en dit is niet de eerste keer

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 maand geleden - heb alles naar waarheid ingevuld waarbij bepaalde bedrijfsnamen niet mochten bekend gemaakt en dat vind ik vreemd want dat kan alleen maar bijdragen om dit soort problemen optelossen. Willem Meijering

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

GlobalCollect

Heeft op 10 mei 2024 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

10-May-2024 De heer/mevrouw Meijering per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Worldline is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service, Worldline.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 15 mei 2024 om 22:25 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Het probleem is niet opgelost of de Rabobank doet het niet goed of,
Ideal doet iets verkeerd maar gezien in het melden van de klacht mocht ik deze bedrijfsnamen niet vermelden.

Met vriendelijke groet
Willem Meijering

Bericht van GlobalCollect

1 maand geleden - 16-May-2024 De heer, mevrouw Meijering per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Worldline is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service, Worldline.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]