Klacht: ik ben onlijn een antivirus betaalde maar ik gekrijgen niet

samangaan745 op 07 juni 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

29,99 euro ik betaald in datum 01-03-2015 dit foto van omschrijven en IBAN

Gewenste Oplossing:

mijn geld terug graag

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 07 juni 2017 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

07-Jun-2017, Esmat Hayati per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door