Klacht: geld wel afgeschreven maar niet op mn skrill account

egbinos op 21 mei 2019 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 10 euro op mn skrill account willen zetten via ideal en t geld was er we af maar niet op mn skrill account

Gewenste Oplossing:

ik mn geld op mn skrill account heb zo snel mogelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 21 mei 2019 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

21-May-2019 De heer Egberink per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door