Klacht: geld van mijn bank rekening afgeboekt zonder mijn toestemming

gerard kabel op 19 juni 2015 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een bedrag van mijn bank rekening afgetrokken zonder mijn toestemming, ken het bedrijf niet heb ook nooit wat gekocht bij ze.

Gewenste Oplossing:

Als dit bedrijf geen geld van mijn bankrekening kan af halle zonder mijn toestemming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 19 juni 2015 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

19-6-2015 De heer Kabel per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie GlobalCollect is en wat onze bedrijfsactiviteit is.

Alle klachten die gemeld zijn door